فرم نظرسنجی از مشتریاننام و نام خانوادگی: *(Required)کد ملی:(Required)شماره موبايل:(Required)برند دستگاه:(Required)مدل:(Required)شماره رسید پذیرش:(Required)نوع سرویس ارائه شده آموزش تعمیر تعویض۱- امکانات و فضای داخلی شرکت خیلی ضعیف ضعیف متوسط خوب عالی۲- نحوه برخورد و رفتار کارکنان در ارتباطات حضوری و تلفنی خیلی ضعیف ضعیف متوسط خوب عالی۳ -مهارت روابط عمومی و اطلاعات فنی کارکنان پذیرش وپشتیبانی فنی خیلی ضعیف ضعیف متوسط خوب عالی۴- در صورت گارانتی نبودن دستگاه هزینههای دریافتی چگونه بوده خیلی ضعیف ضعیف متوسط خوب عالی۵- مدت زمان و سرعت انجام امور خدمات عملیات تعمیر ویا تعویض خیلی ضعیف ضعیف متوسط خوب عالی۶- رسیدگی به شکایات احتمالی با دقت و پیگیری تا حصول نتیجه خیلی ضعیف ضعیف متوسط خوب عالی۷- میزان رضایت کلی از کیفیت خدمات خیلی ضعیف ضعیف متوسط خوب عالی۸- ارائه اطلاعات در خصوص خدمات شرایط، قوانین و یا هزینهها خیلی ضعیف ضعیف متوسط خوب عالی۹- سهولت دسترسی (خطوط تلفن – سیستم پیامک کوتاه – مکاتبه) خیلی ضعیف ضعیف متوسط خوب عالی۱۰- انتقال انتقادات و پیشنهادات به مسئولین خیلی ضعیف ضعیف متوسط خوب عالیهرگونه نظر و پيشنهادات ديگر شما: