زمان شروع گارانتی دستگاه از تاریخ فعالسازی در سامانه همتا و سامانه جامع گارانتی میباشد، که در صورت مغایرت آن با فعال شدن خود دستگاه در سایت پشتیبانی محصول مربوطه بیشتر از 1 ماه، شروع گارانتی دستگاه از تاریخ فعال شدن در سایت پشتیبان محصول مربوطه یا تاریخ شروع مندرج در کارت گارانتی در نظر گرفته میشود. تاریخ فاکتور خرید ملاک قرار داده نمیشود و دستگاه با شرایط قید شده به مدت 18 ماه تحت ضمانت خرابیهای ناشی از ساخت میباشد.
دستگاه باید بدون اطلاعات و حسابهای کاربری تحویل شرکت گردد، در غیر اینصورت شرکت مسئولیتی در قبال تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری و تعویض دستگاه نخواهد داشت و هیچگونه اقدامی روی دستگاه صورت نخواهد گرفت و با شرایط خارج از گارانتی مورد بررسی قرار میگیرد.
دستگاههای خارج از گارانتی احتمال دارد با وجود اعلام هزینه و تایید مشتری فرایند تعمیر انجام نشود و دستگاه به مشتری مرجوع میشود.
بادکردن باتری بعد از 6 ماه مصرف مشتری، بر اثر عدم رعایت دستورالعملهای ارائه شده توسط کارخانه سازنده به عنوان خرابی باتری و ایراد ایجاد شده توسط مشتری تلقی میشود.
کاهش سلامت باتری در طول دوره خدماتدهی در شرکت کاملا طبیعی بوده و شامل خدمات و مربوط به شرکت نمیباشد.
لوازم جانبی از قبیل هندزفری، هدفون، شارژر و دیگر متعلقات همراه دستگاه شامل گارانتی نمیباشند.
محصولات مقاوم در برابر آب درحالت آزمایشگاه و طبق استاندار شرکت تولید کننده میباشد و به منزله ضد آب بودن دستگاه نمیباشد.
لازم به ذکر است شرکت همراه گستر خلیج فارس مسئولیتی در برابر بستهبندی و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد، بنابرین در هنگام پست تلفن همراه از ایمنسازی آن اطمینان حاصل نمایید.
درفرایند پذیرش دستگاه، تمامی محافظ های جانبی دستگاه اعم از محافظ صفحه ی نمایش، محافظ دوربین ها، محافظ درب پشت و … از روی دستگاه برداشته و در صورت تمایل تحویل مشتری میگردد.
قبل از تحویل دستگاه به شرکت، لوازم جانبی همراه دستگاه اعم از سیم کارت، مموری کارت، آداپتور، کابل شارژ، هندزفری، قاب محافظ و… را خارج نمایید و تحویل پذیرش کننده ندهید، چرا که شرکت در قبال نگهداری لوازم جانبی هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.
بهتر است مراجعهکننده پیش از تحویل دستگاه خود به شرکت، یک نسخهی پشتیبان از اطلاعات آن تهیه کند، زیرا اطلاعات گوشی ممکن است هنگام تعمیر و رفع نقص، بر حسب نیاز پاک شود. مسئولیت حفظ این اطلاعات برعهدهی مراجعهکننده بوده و شرکت مسئولیتی در برابر آن ندارد.
کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت مطابق با ضوابط و قوانین سازمان حمایت از مصرف کننده میباشد.
شرایط تحویل دستگاه
دریافت پیامک از سمت شرکت (دستگاه آماده تحویل است) به منزله اتمام کنترل کیفی دستگاه میباشد.
هنگام تحویل دستگاه موارد ذیل را باید به همراه داشته باشید: اصل رسید، کارت ملی صاحب و آورنده دستگاه و در صورت تعویض دستگاه فاکتور خرید که باید ممهور به مهر فروشگاه و به نام شخص پذیرش شده باشد.
شخص تحویل گیرنده (مالک دستگاه،پیک،کارپرداز و…) در هنگاه تحویل گرفتن موظف به چک و بررسی از نظر ظاهری و در صورت تعمیر شدن دستگاه، برطرف شدن مشکل میباشد.در غیر این صورت هرگونه عامل ابطال گارانتی به وجود آمده پس از تحویل به عهده مرکز خدمات نمیباشد.
حداکثر زمان نگهداری دستگاه پس از تعمیر و اعلام به مشتری به مدت یک ماه میباشد و بعد از آن شرکت هیچگونه مسئولیتی در حفظ و نگهداری دستگاه ندارد.