گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 14 Pro 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

19,500,000 تومان
مشخصات فنی
  • صفحه نمایش: 6.67 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: AMOLED
  • دوربین: سه گانه 2 + 8 + 200 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 512 گیگابایت
  • حافظه اجرایی: 12 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپر بر ساعت
  • دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G
  • ویژگی های خاص: -
  • سیستم عامل: Android
  • نسخه سیستم عامل: 13
  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت

گوشی سامسونگ A36 5G | حافظه 128 رم 8 گیگابایت

21,800,000 تومان
مشخصات فنی
  • صفحه نمایش: 6.6 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: Super AMOLED
  • دوربین: چهارگانه 5 + 8 + 48 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • حافظه اجرایی: 8 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپر بر ساعت
  • دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G, 5G
  • ویژگی های خاص: فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، مقاوم در برابر آب و  گرد و غبار، دوربین اصلی سه‌گانه، دارای اسلات هیبریدی برای جایگذاری سیم  کارت دوم یا کارت حافظه جانبی ، مناسب عکاسی سلفی، مناسب عکاسی
  • سیستم عامل: Android
  • نسخه سیستم عامل: 13
  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A16 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت – ویتنام

16,500,000 تومان
نوع پردازنده : MediaTek Helio G99 حافظه داخلی : 256 گیگابایت حافظه رم: 8 گیگابایت سایز صفحه نمایش :6.7 اینچ

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A16 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت – ویتنام

11,600,000 تومان
نوع پردازنده : MediaTek Helio G99 حافظه داخلی : 128گیگابایت حافظه رم: 4 گیگابایت سایز صفحه نمایش :6.7 اینچ دوربین

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A16 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت – ویتنام

14,100,000 تومان
نوع پردازنده : MediaTek Helio G99 حافظه داخلی : 128 گیگابایت حافظه رم: 6 گیگابایت سایز صفحه نمایش :6.7 اینچ

همراه گستر معتمد خلیج فارس ایرانیان، محصولات خود را به مدت مندرج روی کارت بابت هر گونه خرابی قطعه و اجرت گارانتی می نماید.

 

گوشی دارای 18 ماه ضمانت ( از زمان فعالسازی در سامانه همتا ) مشروط به رعایت مفاد گارانتی می­باشد.
در هنگام خرید دستگاه از طریق مراجعه به سایت www.hamrahmotamed.ir و یا تماس تلفنی با دفتر خدمات پس از فروش اقدام به استعلام اصالت گارانتی دستگاه نمایید.
به محض روشن شدن دستگاه، جهت شروع گارانتی اقدام به فعالسازی دستگاه از منوی “فعالسازی تلفن همراه” نمایید.
جهت استفاده از دستگاه به یکی از روشهای ذیل اقدام به فعالسازی دستگاه خود بر روی سامانه همتا نماید.
الف) مراجعه به سایت سامانه همتا آدرس www.hamta.ntsw.ir

ب) استفاده از کد دستوری ( USSD ) کد #7777*

در صورت عدم فعالسازی دستگاه پس از یک ماه، می­بایست با شرکت وارد کننده جهت حل مشکل همتا تماس گرفت.
در مواردی که گوشی از ابتدای راه اندازی، دارای ایراد سخت افزاری ناشی از تولید باشد، در صورتی که مشتری دستگاه را به مرکز ارائه دهنده خدمات تحویل دهد، مشروط به تایید کارشناس فنی و مدیر خدمات مشتریان و مطابق قوانین و مقررات سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده و اتحادیه دو هفته، دستگاه وی تعویض می گردد.
در صورتی که عیب محصول با تعویض قطعه برطرف نشد دستگاه تعویض می گردد.
در صورتی که گوشی با ایراد مشابهی بیش از دو بار به دفتر خدمات ارسال گردد با تائید مسئول فنی، دستگاه تعویض می گردد.
به ازای هر روز دیرکرد در تحویل دستگاه به مشتری خارج از مفاد مندرج در دستورالعمل شرایط گارانتی، 4 روز به مدت گارانتی اضافه می گردد.
ارائه کارت گارانتی معتبر به همراه فاکتور خرید رسمی دستگاه و کارت ملی برای استفاده از سرویس تعویض الزامی می­باشد.
در مواردی که دستگاه به تشخیص کارشناسان پذیرش دارای هر گونه ایراد نرم افزاری به جز موارد ناقض گارانتی باشد ظرف یک الی پنج ساعت رفع عیب و تحویل مشتری می گردد.
باتری گوشی دارای 6 ماه ضمانت از تاریخ فعالسازی می­باشد.
رفع ایراد سخت افزاری دستگاه مستلزم بازکردن دستگاه است.
در مواردی که دستگاه دارای هرگونه ایراد سخت افزاری به جز موارد ناقض گارانتی باشد ظرف هفت الی ده روز کاری تعمیر و تحویل مشتری می ­گردد. خدمات ارائه شده به مشتری به مدت 6 ماه گارانتی خدمات دارد.
قطعه تعویض شده توسط خدمات دارای 6 ماه گارانتی می­ باشد و به همراه هلوگرام گارانتی و مهر شرکت روی قطعه، به مشتری تحویل داده می­ شود.
در صورتیکه دستگاه دارای گارانتی به دلیل عدم تامین قطعه یدکی بیش از 7 روز در مرکز خدمات باقی بماند، تا زمان آماده شدن دستگاه مشتری، یک دستگاه گوشی طبق ظوابط مربوطه به صورت امانی تحویل مشتری می گردد و مشتری متعهد می گردد پس از اطلاع رسانی شرکت جهت دریافت دستگاه تعمیر شده، گوشی امانی را صحیح و سالم باز گرداند.
اگر حین تعمیر آسیبی به محصول برسد جبران خسارت توسط خدمات پس از فروش انجام می­ گیرد.
چنانچه خدمات نتواند محصولی را تعمیر کند ملزم به تعویض آن می ­باشد و چنانچه دستگاه مشابه در بازار موجود نباشد با دستگاه دیگری با همان رنج قیمت تعویض می گردد .
کلیه وارد کننده ها نیز پس از عقد قرارداد با شرکت خدمات پس از فروش موظف به رعایت کلیه مفاد آئین نامه مقرر می­ باشند.
در مواردی که دستگاه به تشخیص کارشناس پذیرش و فنی به هر دلیل دچار آسیب و صدمات ناشی از ضربه، فشار، حرارت، نفوذ مایعات و رطوبت، برخورد با اشیاء تیز و یا هرگونه دستکاری غیر مجاز شده باشد گارانتی دستگاه از اعتبار خارج و هرگونه خدمات در راستای تعمیر گوشی مستلزم تکمیل فرم های مربوطه و تقبل هزینه تخمینی اولیه خواهد بود.
پس از اتمام تعمیرات از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک به مشتری اطلاع رسانی می­ شود.
شرکت همراه گستر معتمد خلیج فارس ایرانیان هیچگونه تعهدی در راستای حفظ اطلاعات و محتوای داخلی گوشی و یا تهیه پشتیبان از اطلاعات مشتری نداشته و کلیه دستگاه ها در هنگام مراجعه به مرکز خدمات به روز رسانی و به حالت کارخانه باز می گردند.
شایان ذکر است که در تعمیر دستگاه های با هزینه کمتر از 1/500/000 ریال بدون تماس مجدد انجام خواهد پذیرفت.
در مرسوله های پستی در صورت ذکر شدن شماره تماس یا ایراد دستگاه در صورتیکه دستگاه حائز شرایط گارانتی باشد تست های استاندارد انجام گرفته و پس از مشخص شدن ایراد دستگاه که البته مستلزم صرف زمان بیشتری است، فرایند سرویس انجام شده و پس از اتمام آن دستگاه به آدرس درج شده روی مرسوله پستی ارسال خواهد گردید.

همراه داشتن فاکتور معتبر مهمور به مهر فروشگاه هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی است.

انتخاب محصول

Product Selections

افزودن به سبد

Add To Cart

پرداخت سفارش

Order Payment

تحویل درب منزل

Home Door Delivery